Sunday, May 15, 2011

Visums ansøgningsprocessen er en dræber

Når man skal til U.S for at studere eller arbejde skal man igennem en lidt mere krævende visums ansøgning  end almindelige turister. I dag kom så dagen hvor jeg skulle søge om mit, jeg har i langt tid været meget i tvivl om hvordan man skulle gøre, så jeg satte mig ned med min mor og far og læste alle papirer jeg har fået om det. VI begyndte der efter på nettet at ansøge, vi prøvede tre gange, men hver gang gik noget galt. Jeg er stadig ikke færdig, da der er noget der ikke virker på hjemmesiden (tror min mor og jeg). Så i morgen skal jeg have fat i min kontakt person hos STS, og have løst problemet. Så vi forhåbentlig kan afslutte ansøgningen i morgen og bestille tid til det obligatoriske interview på ambassaden.

I morgen skal jeg også have taget de amerikanske pasfotos, som jeg skal bruge når jeg skal til interviewet.

Lad jer ikke slå ud hvis i selv skal ansøge om visum, læs papirerne godt igennem og set jer ind i det.
Men jeg er glad for jeg kun skal søge om det en gang, for det er IKKE nemt..

No comments:

Post a Comment