Sunday, September 4, 2011

De tror vi lever i en anden tidsalder.. nej i en helt anden verden :)

Her er nogle af de meget mærkelig spørgsmål mennesker har spurgt mig om:

- Har i fluer i Danmark?
- Hvordan er det at værer tysker, er du god til at joddle* (der var en pige der troede jeg var tysker)?
- Har i Cola der hvor du er fra?
- Hvordan har du lært at snakke dit sprog?
- Snakker i ikke engelsk?
- Har i Politi der hvor du er fra
- Kan man købe opvaskemaskiner?
- Er alle i Danmark rige?
- Har i ikke morgenmad der hvor du er fra? (cornflakes og sådan)
- Går i skole?
- Har i køleskabe?
- Bor man i træhytter?
- Snakker du svensk?
- Ved folk hvad USA? ligesom vi ikke ved hvad Danmark er?
- Har i gynger der hvor du er fra?
- Har man biler, eller går i alle steder hen?


Jeg har fået mange flere, kan bare ikke lige huske dem :)

2 comments:

  1. Hold da op....
    HEr hvor jeg er ved folk (næsten) hvad Danmark er :)
    Der var en pige der vidste, at vi betaler skat, og derfor kan få gratis syge ting ting osv osv :) ret sejt :D (hun var bare bedre til at forklare det :$)

    ReplyDelete
  2. Min en lærer vidste at vi ejer Grønland og at vi er det land i verden der betaler mest i skat..

    ReplyDelete