Wednesday, December 28, 2011

30 dages blog 'challenge', dag 1

Har besluttet mig for at lave 30 dages blog challenge, bare for at få lidt mere fylde på min blog!

Dag 1 - Et billede af dig selv taget for nyligt og 10 tilfældige facts om dig selv:


  1. Mit rigtige navn er Siri Maria Fugmann, men mit facebook navn er Siri Maria Mortensen Fugmann (Mortensen er min mors pigenavn)
  2. Jeg er født på Frederiksberg, København men bor i South Dakota hvor jeg er udveklingstuderende (hvad min blog handler om)
  3. Jeg har spillet håndbold i omkring 10 år, og i er det første år jeg ikke har været tilmeldt en håndbold klub
  4. Jeg blev døbt d. 6 marts 2010, og konfirmeret d. 18 april 2010, kun en måned og 12 dage efter min døb
  5. Jeg drømmer om at rejse verden rundt, og se alverdens kulturer!
  6. Jeg er højdeskræk, og har fobi for døde mus! 
  7. Jeg elsker at rejse og se nye steder! Mit ynglings rejsemål er Antibes, Frankrig
  8. Jeg har altid elsket inretningsprogrammer på tv, og drømmer om at bliver inretningsarkitekt
  9. En af mine livretter er lasagne, og den er allerbedst når min far laver den
  10. Jeg elsker sport, musik og film (ligesom de fleste andre teenagere)

No comments:

Post a Comment