Wednesday, December 28, 2011

One more lazy day!!

I dag var bare endnu en slappe af dag! Hvad ellers har man ferie for?, og når man ikke kan bruge den 27. december på at tage på håndboldtur, som man ellers har gjordt de sidste 7 år!! Hvad skal man så lave?

Brugte hele dagen foran skærmen, det bliver man rimelig træt af i længten!! Men så omkring kl. 9 kom min værtsbror Brent og hans kone Blythe (dem der blev gift i november) endelig frem til South Dakota!! de flytter her til, ind i en lille "cabin" på  grunden, hvor de skal bo indtil de finder et hus i nærheden!! Tror du lige jeg var spændt og det kan jeg love for at tvillingerne også var!! Blythe er bare den sødeste! Men altså de kom kl. 9 om aftenen, og så gik vi ellers igang med at pakke ud!! Drengene (tvillingerne, min værtsbror Ashton og Brent) bar ind fra deres bil og ladvogn og Blythe og jeg pakke ud!! Godt med lidt pigetid!! Min værtsmor var på arbejde og min værtsfar sad med gips på foden og så på (han er blevet operaret i anklen). 3 timere senere, da vi havde fået de vigtigste ting på plads holdt vi for aftenen! Vi gik tilbage til huset. Alle gik i seng undtagen mig og Ashton, vi satte os i stuen!! Her sidder vi så nu kl. 12, på hver vores sofa! Mig med min computer i skødet og en god gammeldags cola i hånden, med amerikansk fodbold kørene i baggrunden!! Ashton er faldet i søvn, så jeg er den eneste vågen i huset! nu må jeg nok hellere også til at finde min vej i seng! Så jeg kan værer fresk til mere udpakning i morgen

Xoxo Siri

No comments:

Post a Comment