Wednesday, May 16, 2012

Manerer

Jeg er ved at få spad af amerikaneres manerer!! Det er så slæmt at jeg mister appetiten når jeg spiser med min værtsfamilie og i skolen kigger jeg ikke op fra min mad! Dem jeg sidder med til frokost har ok manerer men nogle af de børn har de værste jeg nogensinde har set.. Josh og Kreg (mine værtsbrødre) falder her ind under, og forstår godt hvor de kommer fra for mine værtsforældre's kunne også værer bedre.. Snakker med munden fuld af mad, lægger ikke gaflen mens de tykker, bruger fingrene til at skubbe maden op på gaflen med i stedet for en kniv, lukker ikke munden når de tykker, drikke direkte fra mælkekartonen, står op og spiser af en tallerken osv, osv...!!!
DET ER BARE SÅÅÅÅ ULÆKKERT OG JEG VILLE ØNSKE JEG KUNNE SIGE NOGET TIL DEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men altså der må jo være en grund:

Håber at børn i fremtiden i Amerika lærer det!!!!

No comments:

Post a Comment