Tuesday, March 6, 2012

Jeg savner..

Jeg savner min mor og far: Det at vide at der er nogen lige der med en hjælpende hånd, nogen der kender dig ud og ind..
Jeg savner mine brødre, nogen at fjolle med og nogle at have det sjovt med!!

Jeg savner det danske vejr!! det lyder måske rimeligt sindsygt, men der er intet så godt som en mørk efterårsaften hvor det regner udenfor, og som danske sommerer med skyer på himlen!! :) 


Jeg savner god gammeldags dansk mad som frikadeller og flæskesteg!! og selvfølge aller mest det mad min far laver :D

Jeg savner at have mit eget TV!! det er bare så meget nemmere når man selv bestemmer over fjernbetjeningen..

Jeg savner min cykel! at kunne komme rundt alene og ikke skulle have nogle til at kører dig!!

Jeg savner en god internet forbindelse!! Det er virkelig det værste ikke at kunne se en youtube video uden at stoppe den 10 gange for at loade! 

Jeg savner at bo tæt på min skole og venner, og gøre som jeg selv vil! 

Jeg savner at bo tæt på et shopping center, og kunne tage derhen når man bare keder sig!!

Jeg savner sushi!! det er åbenbart ikke kommet til Mobridge endnu!

Jeg savner min dyne og radiator!! det her tæppe løsning og en lille "varmer" går ingen godt!!

Jeg savner at må drikke, og blive set på som et barn!

Jeg savner lakrids!!

Jeg savner at kun have korte skoledage.. men de bliver jo også lange i gymnasiet, så hvad nytter det!!

Jeg savner mine bedsteforældre, (især dig mormor) mine fætre, kusiner, onkler, tanter og resten af min familie!

Jeg savner at min mor ordner vasketøj!!

Jeg savner at sommerne i Frankrig!

Jeg savner mine danske venner!!!

Jeg savner vores familie venner, og alle mine bekendte!!

Jeg savner at spise lagkage til fødselsdag og se dannebrog flagre i vinden!!!

JEG SAVNER OH SÅ MANGE TING!! MEN DE ER DER JO NÅR JEG KOMMER HJEM IGEN!! VED ALDRIG HVORNÅR JEG KOMMER HER OVER IGEN, OG ER HELT SIKKERT PÅ AT LISTEN BLIVER LÆNGERE MED TING JEG VIL SAVNE!! <3

XoXo Siri

p.s Mormor jeg savner dig, men du er her med mig! Hænger rundt om min hals, i Dagmar-korset du gav mig, der har været dit! Du er med mig på billedet på min væg over min seng, billedet i mit skab på skolen og i mit hjerte!! Jeg savner dig oh så meget, men du skal vide jeg har det godt! :) Jeg elsker dig K.H din datterdatter!


No comments:

Post a Comment