Monday, March 5, 2012

A new goal to consider!

Jeg har sat mig selv et maal! Ved ikke om jeg kan overholde det, jeg haaber det!! men maa ogsaa sige at jeg er bange for at jeg ikke kan! Maalet er at lave et indlaeg hver eneste dag!! Lad os nu se hvordan det gaar :) men jeg vil proeve!! Maaske kommer der to eller tre paa en dag, hvem ved!!

Lige nu har jeg studiehall!! Jeg er flygtet paa bibloteket! Mandag studiehall er altid den vaerste og denne i dag er kun endnu vaerer!! Normalt har jeg Mr. Szczur i studiehall om mandage, han er ogsaa min Geometri laerer, og i det er han dygtig og har styr paa os da vores klasse er forholdsvis lille!! Men studiehall er et mess!! 29 elever der er traette og gaar ikke andet ind at snakke!! Det bliver hurtigt hoejlydt og han ved bestemt ikke hvordan han skal styrer os!! Men i dag blev vores studiehall flyttet til Mrs. McCorkle's, da Mr. Szczur hade et moede!! Mrs. McCorkle er den vaerste laerer nogen sinde, og uh hvor er jeg glad for at jeg kun har hende i studiehall paa tirsdage, torsdage og fredage!!! Hun er saa gammeldags og irreterende!! Hun underviser i spansk og AP-Lit (advanced litterature)!! Nogen gange er jeg virkelig ked af at min guidence councler (uddannelses vejleder) ikke ville lade mig tage spansk med den begrundelse at jeg kunne snak nok sporg i forvejen, men jeg kan da ogsaa vaere glad for det, med tanken om at jeg skulle have haft Mrs. McCorkle som laerer!!!  Saa nu sidder jeg her paa bibloteket!! Alles elever fristed!! Jo her er regler, men der er ingen laerer der raaber af en kun en gammel venlig biblotikar!!! Her er den lygt at biblotek og gamle boeger som er saa vidunderlig og det er en befrielse naar for et pas fra en laerer saa man maa gaa her ned :)
Nu vil jeg slutte af!! God mandag folkens, nyd den!! Jeg selv har kun 17 minnuters skole tilbage og saa har jeg fri!! Dejligt!! Vi Ses :D

XoXo Siri!

No comments:

Post a Comment