Friday, March 2, 2012

Lange Fredage!

Vi kender det alle sammen! De der dage hvor alt man har lyst til at tage hjem og sove!! Selvom det er fredag og jeg glaeder mig til weekend, saa er jeg nu kl. 14.52 ved at faa for meget!
Det er 8. og sidste time for i dag, paa skemaet staar TTA/Studiehall! TTA staar for teaming time, hvilket betyder at timen ud over bare at vaere lektietime ogsaa er karaktertime! Hver fredag skal vi med vores Teaming Teacher se paa vores karaktere og beslutte hvad vi kan goere bedre! Da jeg er saa heldig at min efternavn starter med F er jeg altid en af de foerste til at komme til, hvilket betyder jeg kan bruge resten af dagen paa at lave ingenting!! JAA!! Dejligt for mig er det at jeg ingen lektier har denne weekend og kan bare slappe af!! Nu venter jeg bare paa at uret slaar 15.17 og at skoleklokken ringer ud!!
Saa staar den nemlig paa weekend!! JAA!! eller mere paa cheer, ing afslapning! For kl. 16 gaar turen til Gettysburg (By ca. 1 1/2 time fra Mobridge) for at cheer'e for pigernes basketball's region champinships!! Skal nok bilve sjovt :D

Jeg er simpelthen saa traet og orker det ikke selvom jeg ved at vi for det sjovt!! Jeg var sent oppe igaar for at faerdig skrive mit essay til en essay konkurrence min skole er med i! "How can you show patriotism in your community?" hed emnet, jeg var i lang tid paa bar bund om hvad jeg skulle skrive, men fandt ud af det efter en god snak med min U.S History laerer! Jeg vil senere udgive essay'et her paa bloggen, da jeg mener det kunne passe godt in med mit multikulturelle liv!!

God Weekend folkens her fra Mobridge og GOOD LUCK MPHS LADY TIGERS <3

Undskyld for mine manglene danske tegn, skrev dette paa en skolecomputer!

XoXo Siri!!

No comments:

Post a Comment