Sunday, February 19, 2012

Cheerleading:

Aldrig havde jeg troet at jeg ville elske noget så meget som håndbold.. Men det går jeg, ikke mere men det samme: Cheerleading <3
Jeg elsker det, det er så sjovt og jeg for lov at være sammen med nogle vidunderlige piger.
Mit squad (ligesom et hold) består af 10 fantastiske piger:
Øverst fra venstre: Anna (Sophomore), Me, Whitney (Junior), Kassy (Sophomore)
Øverst midt fra venstre: Mary (Sophomore), Brandi (Freshman), Shawna (Sophomore)
Nederst midt fra venstre: Kayleigh (Sophomore), Alexis (Freshman)
Nederst: Melissa (Junior)

Uniform: 
Vi har tre forskellige uniformer:
Den så kaldte "Orange Megaphone" pga. "tigers" der ligner en Megafon. Denne blive kun brugt til basketball. 


Den så kaldte "One Piece" da den kun er i et stykke.


Denne bliver kaldt "the black" da den er vores eneste sorte uniform. Denne er vores primere uniform også den vi havde på til holdbilledere og mit individuale:


Udover uniform består vores outfit også af:


Sokker:
 
Med lækre det taljer.. Så som "Cheer" nede på foden, og en pote på anklen, og hvis man folder anklen ned står der også Cheer.


Sorte spandex (indershorts)

Pom-Poms 

Sko: 
Leotard (ligesom en badedragt med langeærmer)



XoXo Siri





No comments:

Post a Comment